*

hejhopp!
det blev en toppen middag på thai garden, friterad kyckling med ris! mums.
sen så vandrade vi uppåt mot nolia, och satte oss för att se revyn.
och måste säga att det var en härlig show,
fyfan va jag har skrattat!
har filmat endel grejjer, men det är inte lika kul om man inte har varit där,
så det är nog ingen större idé att jag lägger upp det ;)

när föreställningen var slut så var klockan 21.40 ungefär,
så vi for vidare till jessica och hämtade upp datorn, sen förbi statoil i nrfj
köpte lite gott åså, och sen skjutsade mamsen mig till lule, så jag anlände
här strax efter 23!
så nu sitter jag här i min fotölj med datorn breve mig, och två cs pojkar som
sitter och skriker och klagar om vart annat, haha! sweeet.

nae, nu ska jag leta upp nå roligt spel på internet som jag kan spela.
vi hörs senare, antar att det kommer bli en lång natt ;)

tjingtjong luftballong!




he he he

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0