*

Godkväll!
det blev en tripp till willys, köpte mig lite godis åså så nu kommer jag väl rulla
fram i slutet av kvällen.


efter att vi hade ätit en supergod middag så förflyttade jag mig in till linus
rum, la mig i sängen med datorn och slog på Den lilla pandan!
så nu är jag fullkomligt förälskad i pandan, hur söta är dom inte??
så det är vad jag vill ha nu, sa till linus att jag ville ha en sån i födelsedagspresent,
så jag får väl se om min önskan går i uppfyllelse!

nu har jag ändrat ställning så att säga ;) haha,
nu sitter jag upp med datorn i knäet och äter blåbärspaj med glass!
mums.

såsmåningom när pojkarna har spelat lite mer så ska vi nog se New moon!
som jag har längtat efter att se den, hoppas den är lika bra som förväntningarna!

nae, vi hörs senare.
tjingeling!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0