*

Hejhopp!
blev en rätt sen kväll igår också, men vad hade jag förväntat mig?
kring halv 6 så kom john blund och hälsade på!
sen har vi sovit och sovit och sovit fram tills klockan slog halv 2.

då hoppade jag i duschen, och nu sitter jag här och lyssnar på pojkarna som
skriker om vart annat i spelet, haha!
pratade även nyss lite med mamma, fick en liten skrattattack
när jag satt och försökte förklara hur jag hade planerat min morgondag,
åsså säger hon; men vet du vad.. jag skiter faktiskt fullständigt i det hära!
paff jag blev, sen brast vi båda ut i skratt..
ja, hon kan bra allt vara knasig.

får se vad vi hittar på idag, om vi ens hittar på något!
det är söndag, och jag är som vanligt sugen på en marabou apelsinkrokant!
typiskt söndagar!

nåja, ska gå in till pojkarna nu,
vi hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0