*

hejhallå!
ja, det blev inte så mycket utav den hära dagen heller.
har mest suttit vid datorn, och har även tagit en tupplur i soffan,
eller det har vi båda.
sen har jag även lyckats stå emot marabou suget, fast dock är inte kvällen
slut ännu.. håller tummaran.

klockan är redan 10, och tiden bara rusar iväg,
fast dock blir min morgondag ganska lung, ingen skola.
utan ska istället föra klart den svenska muntliga redovisningen medans linus
är i skolan, den ska egentligen vara klar imorgon, men det är inte min.
istället för att komma till lektionen och att stefan bara ska bli arg för att
den inte är klar, så stannar jag hemma och gör ett försök nästa lektion!
det är vad jag vet hur min morgondag kommer se ut,
sen får väl resten utav timmarna visa sig med tiden.

linus sitter fortfarande och spelar, att dom inte blir less att spela samma sak
hela tiden.. hehe!
ska sätta mig och kolla lite nu tänkte jag, sen tror jag nog att det blir lite film
eller något såndan!

vi hörs imorgon,
om jag inte får nå ryck att skriva senare ikväll.
pusstjong luftballong!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0