*

Godkväll i stugan!
som sagt så blev det inte så mycket utav den hära kvällen.
jag fick besök av anton och daff, eller egentligen så vare så att anton
sa till mig att dom skulle komma och hämta daff's ölhatt som är hos mig,
och samtidigt så frågade han mig vad jag ville ha för godis.
jamena, erbjuder någon godis, så säger man ju inte nej ;) he he.
iaf så sa jag att jag ville ha en cola-napps påse.

sen när dom kom så lastade dom fram två cola-napps påsar, och ett pringelsrör,
som kanske egentligen inte var till mig, men jag tog det ändå ;) haha!
sen var dom hos mig ett tag, satt mest och prata åså.
småpojkarna där.

jessica har inte tagit tillbaka datorn ännu, så just nu ligger jag i sängen
med datorn i knäet och väntar på att linus ska spela klart så jag får prata
med honom.
kan ju passa på att säga att en bärbar dator står högre upp än högst upp
på min önskelista! så jävla underbart att ha det såhär.
så då vet ni det!

nu ska jag kika vidare, och somsagt invänta linus!
vi hörs imorgon bitti, eller senare ikväll,
beroende på vilket humör jag är på.
tjing.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0