hejhallå!
blev inte så mycket med uppdateringen igår.
men jag for iaf till lule efter skolan, och efter ett par timmar tog vi
bussen tillbaka till norrfjärden!
igårkväll blev det film och mys med en massa gotta!
sen gick vi och la oss, men klockan hade väl då ändå blivit halv 3..

vaknade imorse och hoppade upp och gick och duschade,
sen gick jag upp och fixade mig lite, och väckte linus och lite sånt dära.
sen så skjutsade mamma in oss till lule kring halv 3,
hon skulle ändå på storheden, så vi gick lite där med henne också,
köpte lite mat och annat gott till ikväll.
fick även en ny och efterlängtat mascara! hihi, thx (a)

så nu är jag här i lule med Linus och Olle, har nyss sett film åså,
får väl se vad vi hittar på nu!

vi hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0