Every look I take makes me love you more.

hejhå i de blå!
hemma från skolan, höll på att blåsa bort när jag gick från bussen,
och har hört att det ska bli värsta snöstromen!
bäst att hålla sig inomhus.,
åsså kan man ju hoppas att det inte går nå bussar imorgon (y)
dock kommer jag nog inte ha den turen.

dagen annars har väl knalla på, på idrotten så hade vi massage,
tror ni det var nå skönt? helt underbart.

ska ta mig en tupplur nu tills mamma och dom kommer hem,
sen ska jag ta bussen klockan 6 tillbaka till stan och sen halv 7 så ska jag
och jessica fara och träna!!
helt sjukt att jag kanske äntligen ska få nån ordning på min motion,
fast dock är det hära bara en prov, så får vi väl se om jag orkar fortsätta.
på schemat står det bodypump och trampcykel!
jag kommer inte kunna gå imorogn.

tackhej!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0