for every dark night, there's a brighter day.

Hejsanhoppsan!
då var jag hemma från korpen, och ett jobbigt pass med bodypump!
men fan va jag härda, och vill inte ens tänka på vilken träningsvärk jag kommer
ha dom närmsta dagarna.. huvva!
känns redan nu när jag går nerför trappen.
men det var roligt, så förhoppningvis blir det fler gånger,
det behöver jag verkligen.

nu har jag nyss kommit ut från duschen, och ska gå upp och fixa med min lugg,
sen fixa lite mat, håller på att hungra ihjäl, och sen väntas bara ett telefonsamtal
med älsklingen min ♥
sen får jag väl se när jag somnar, känner mig iförsig ganska trött,
men måste ändå vänta på att håret har torkat så :)

nåja, sovmorgon imorgon.
så vi hörs någon gång kring 8 !
byebye!


People always leave..


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0