funny bunny!

hejhopp!
sitter och ska just börja turismen.
sen ska jag knalla in mot stan i kylan, fan va jag kommer frysa!
ska köpa ett linne på JC som var på rea, såg det igår men nämndes inte
köpa det.. dock kosta det bara 59 :-
så nu ångrade jag mig, och ska köpa det nu istället.

sen blir det att ta bussen hem till norrfjärden, och hämta mina grejjer
som jag ska ha med mig till lule, och sen ta bussen till lule..
hade först planerat massa med syrran, men somvanligt blire inte alltid så.

så nu blire istället en massa onödigt bussåkande och slöseri med pengar,
men så kan det vara.

ska vänta så att läraren tar närvaro, sen ska jag kila vidare mot stan.
vi hörs !

Kommentarer
Postat av: ..

kanske för att allt inte alltid kan handla om dig .. :(

2010-01-29 @ 21:55:02

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0