I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by

Hej!
sagt och gjort, min huvudvärk kom tillbaka och vill verkligen inte fara bort igen..
snurret i huvudet känner jag också av lite,
säg inte att jag håller på att bli sjuk?

Så det har inte blivit så mycket gjort ikväll,
åt en god middag sen tog jag min marabou och såg några OTH avsnitt,
så nu har jag laddat nya som jag ska se imorgon tror jag!
sen blev det en lång dusch och kom alldeles nyss ner från att ha bråkat
otroligt mycket med min lugg, hoppas den ger sig snart!

nu ska jag ringa linus och prata lite med honom,
sen försöka göra en tidig kväll så jag känner mig piggare imorgon!
dessutom sovmorgon till halv 10, vilket betyder att jag tar halv 9 bussen
och får sova ända till halv 8 :)
helt underbart!

vi hörs
godnatt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0