I forgot to say out loud How beautiful you really are to me

HallåHej!
Nu har jag lämnat lule för denna gång, men är bara 3 dar tills jag återvänder!
hehe.

linus kom hem från skolan kring 1, och då såg vi klart 2012 som vi började
se igårkväll. många säger att den är jätte dålig och allt såndära,
men själv tyckte jag att den var rätt bra, lite övernaturlig ibland,
men vem vet, äre sådär jorden kommer gå under eller? ;)
u never know.

sen så tog han sig en tupplur, och det gjorde även jag, åsså steg vi upp
kring 3 och åt blåbärspaj med glass, mumsfillibabba!
sen avslutades min tripp i lule med att börja se filmen hundtricket
sen vare dax för mig att vandra till bussen och fara hem.

så nu är jag här igen.
har just ätit middag, och funderar på att se lite OTH.
är ju inte så länge kvar av kvällen, och den kommer ändå sluta med ett
samtal med pojken min, hiHIhi! ♥

höres!


i fredags innan revyn!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0