I hope it will be you and me forever.

hejhallå!
nytt år och nya möjligheter, visst äre så det brukar sägas!
själv känner jag på mig att det kommer bli ett toppen år!

vi hade en lugn nyårafton igår, åt gott och var hemma och tittade på film,
och när klockan närmade sig 12 så gick vi in till stan med elisabeth och martin
och tittade på alla raketer. dock snöade det somfan, så det vart inga bra bilder..

sen gick vi hem och såg ännu mera film, och gick inte och la oss förns kring 4 tror jag.
åsså har vi sovit som nå andra djur inatt, klockan tre pallra vi oss upp ;)
nästan pinsmat, men nu har jag kommit ut från en skön dusch,
så nu får vi se vad som händer resten av dagen.

vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0