I'm a believer

tjuuuhu!
hemma från skolan,
hungrig som en varg, fryser som en fluga och är trött som en björn!
hur nu denna kväll ska sluta får jag se, somnar väl på golvet!

dagen har knallat, hade nå jävla informationsgrejs om dom individuella valen,
har ingen aning om vad jag ska välja.. svårt somfan!
Historia A blire nog iaf är jag rätt säker på, sen blire nog resten praktiska..
ev. engelsk affärskommunikation eller vad de då heter. 
måste dra mig en funderare på dedära!

skönt somfan vare iaf att få fara hem med halv 4 bussen. 
så nu sitter jag här och väntar i hungern på att middagen ska bli klar!
sen blire att nöta lite OTH resten utav kvällen skulle jag tro.

vi hörs.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0