I'm lost in this dream , I need you to hold me

Hej!
då var jag äntligen hemma från en heldag i fläng och fart!
på något konstigt sätt så blev det ingen drama idag,
eller det var väl inte speciellt konstigt eller tjorvigt,
men jag orkar helt enkelt inte förklara!

så jag slutade kring halv 2, och tro mig jag klagar verkligen inte!
jag följde sara och jossan ner på stan, vi strosade runt där tills jag mötte
upp mamma och jessica så gick vi omkring lite mer, åt även middag i gallerian!
muums!
fick mig även ett brett bälte och ett par stövlar!
Tackar!
senare när klockan närmade sig halv 6 for vi hem till jessica och hämtade upp
Meya, och for vidare mot öjebyn där valpkursen hålls!
riktigt kul vare att vara där, alla möjliga hundar!
Även TV4 var där, kul!
meya var hur duktig som helst, skällde ingenting, utan satt lydigt och höll sig till
oss.

kursen gick och när vi var klara så började alla fara hemåt förutom jag och mamma,
TV4 ville interjuva mig om hundkursen åså, så sagt och gjort!
blir med på tv imorgon ;) de ni!

nu är jag iaf hemma och ska hoppa in i duschen just precis nu!
höres!


bältet!
hittade dock ingen bild på stövlarna, kmr väl såsmåningom!

jossan, felicia och sara leker c00la ;)

high five förfan!


Kommentarer
Postat av: Storasyster Josse

ååååååh, söötaste meysi :D

2010-01-20 @ 21:29:44

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0