in this bright future you can't forget your past.

Hejhallå!
hemma från skolan redan nu, otroligt skönt!
vi skulle egentligen gå till 4, men våran drama blev inställd så istället
så slutade vi klockan 2, men jag hade ingen större lust att till busstationen
i detta väder, så jag tog 13.40 bussen hem!

åsså på bussen så satt jag och åsa och prata åsså kommer sara också in;
sara: vadfan gör ni på bussen?
jag: jag är hos tandläkaren
åsa: jag är hos syon
sara: jaha, ja jag är då sjuk!
haha, fan va kul det var. precis som den dära öl reklamen! :)

nåja, hemma iaf, och har just ätit lite mellanmål.
ska snart gå upp och städa mitt rum hade jag tänk, det behövs verkligen damsugas.
sen hade jag tänk baka negerbollar (a) och även se OTH,
sen om jag orkar kanske jag följer med på hundkursen som är ikv..
det får jag väl se. 

bäst att börja!
vi hörs.





Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0