Jag vill spendera varenda minut tillsammans med dig.

Godmorgon!
vaknade imorse och kände att humöret inte var på topp,
var för det första alldeles för trött för att stiga upp, låg och
snoozade i en halvtimma, sen när jag gick upp så tittade jag mig i spegeln
och vad ser jag där?
jo tamefan en fucking jävla harry potter, jag hatar mitt ärr.
sätter lite vatten i håret för att fixa lockarna, sen går jag tillbaka till rummet,
eftersom jag nu för tiden aldrig orkar sminka mig längre.
går i rummet och letar reda på mina mjukisbyxor och min fleecetröja,
ja bra tackhej, då var jag klar för skolan!

min buss går på 20 minuter, jag vill inte till skolan, speciellt inte med det hära
humöret.. kan det inte bara bli lov TACK!

hörs.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0