Love would never leave us alone.

Godmorgon!
ser ut som att det blåser goode mycket ut, inte storm som det verkar vara
i lule, men blåser verkar det iaf göra.
det kanske blir värre framåt dagen.
hittils har jag då inte sett nå bussar, undra om det går några?
vore ju inte helt fel att få gå och lägga sig igen måste jag ju då säga.
nae, men sån tur tror jag nog inte att jag kommer att ha tyvärr..

träningsvärken då, faktiskt känner jag inte av någonting?
konstigt, jag skaka i benen igårkväll åallt, men nu känner jag it av nå,
ganska bra iaf.. fast dock kommer det ju en morgondag också. he he .

nåja, nu ska jag äta upp min frukost, sen göra mig klar för att gå till bussen.
vi hörs senare någon gång,
hej.


Du är de bästa jag har, de finaste jag vet,
och de underbaraste som finns ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0