People will be people always, but I'm as happy as I can be

Godmorgon flickor och pojkar, kvinnor och män!
somsagt så kunde jag inte somna igår så snabbt som jag gärna hade vela
somna, utan istället blev det kring 1..
sen sov jag som en stock fram tills klockan 6, sov med både en filt och täcke,
som att det var helt gudomligt skönt.

och jobbigt vare att stiga upp imorse, hade nog kunnat göra vad som helst,
istället för att stiga upp just då.
men nu sitter jag här iaf och har nyss ätit frukost,
och ska upp och borsta tänderna nu.
sen bäre av till skolan.
en rätt kort dag idag ändå, för vi har bytt plats på turismen och praktiskt marknadsföring,
för vi ska ut på stan på den lektionen.
så jag slutar nog 13,40!
greEat!

vi hörs
tjingeling!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0