So hold my hand and never let me go

Godmorgon på er!
blev ett samtal med linus igår till halv 12, sen så somnade jag rätt så snabbt,
och skönt vare!
vaknade sen klockan 6 imorse av att klockan ringde som vanligt,
och jag pallrade mig faktiskt upp,
har bråkat med mitt hår, min lugg är nästan alldeles för lång för att ha som
lugg, så idag ska jag testa att ha den som snelugg igen :)
hoppas det håller i sig.
haha!

skoladagen väntar och det börjar med en ny kurs, Administration.
hoppas det är nå roligt, annars kommer det bli jobbigt.
sen väntar idrott också, kunde ju ha fått vara nå roligare..
men får väl försöka kämpa mig igenom den också.

sen ska jag gå lite på stan efter skolan tror jag, om jag inte är helt död vill säga!

nu måste jag springa upp och borsta tänderna,
sen fylla en flaska med vatten, håller på att dö av törst.

ha en finfin dag.
hejsansvejsan.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0