Dagen i Luleå!

Hej!
Hemma från lule igen!
Igår var vi i Gropen och dom badade och fiskade,
själv var jag badkruka som vanligt och stod över badandet,
men hade ändå riktigt kul vid elden!
hah.

Imorse när jag vakande av att victoria kom och väckte oss båda två,
och efter ett tag låg jag och vicoria på gräset vid vattnet på varvet,
pratade, tittade på folk och solade!
Efter ett tag så gick jag upp igen för att få liv i linus,
vilket jag fick efter ett tag, och då for vi till Karlsvik
för att bada, fast det gjorde vi inte.. utan tittade bara på när dom andra
pojkarna badade! :)
Sen hem, och göra ingenting jag sov i soffan ett tag,
och sen vare dax för mig att fara hem med 8 bussen.

Och väl här hemma har jag bara duschat och ätit jordgubbar,
eftesrom syster och tobbe har varit hem.

nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova,
är riktigt trött, och ifall jag ska orka jobba imorgon behöver jag ett x antal
timmars sömn, eftersom det inte blev så mkt inatt!

vi hörs imorgon!
sovgott på er!


Badande pojkar!

Linus och rantapää :)




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0