Framkalla!

Godkväll!
har hållt på hela kvällen med att samla ihop bilder från 2009,
som jag sen ska framkalla och köpa ett fint fotoalbum och pyssla med sånt!
blev sammanlagt nästan 300 bilder! :)

Sen har jag haft en telefonsamtal med JossanH, planerat lite inför PDOL,
även fast jag tycker det nästan är för dyrt att gå, så ska jag iaf in en kväll
har jag tänkt!
blev även en hel del prat, och kanske kommer hon hit på fredag :)

nu ska jag vidare mot sängen för att försöka somna,
börjar jobba klockan 10 imorgon, så jag får mig ju en liten sovmorgon iaf,
kommer kännas skönt, och ifall det är bra väder på morgonen,
hade jag tänkt hinna ut och sola!

vi får se om jag orkar upp.
vi hörs!
natti.


Jag & Sofiaw förra sommaren ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0