Hotel Rwanda!

Godkväll!
Det blev att äta middag ute för våran del idag, fast vi delade på
en kebabtallrik. Sen for vi till karlsvik och tittade när några badade,
eftersom både jag och min söte linus är sånna badkrukor ;) haha.
När vi kom hem senare på kvällen så bestämde vi oss för att baka kladdkaka,
vilket slank ner väldigt gott!

Nu har vi just sett klart filmen Hotel Rwanda, vilken sjukt galet bra film!
Blir lika gripen varje gång så att säga.
Såg den i 9an på SO'n, och jag kommer allt ihåg vad jag och frida var nära
tårarna, kommer du ihåg frida? :')
Nu ska jag gå och ta bort sminket sen hoppa i säng,
det sägs att det kommer vara dåligt väder imorgon :/
isf blir det nog en dag på stan för mig, men jag hoppas allt på att det blir
bra väder så man kan ligga ute.

nåja, vi hörs imorgon!
sovgott!


Kommentarer
Postat av: frida

Jjajajajajajaja <3 såååg den för nån månad sen, jetteeefiiin :-)

2010-07-16 @ 12:48:35
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0