Hunnit med mycket!

Godkväll!
Det blev en trevlig kväll i stallet och som också slutade hemma hos Jossan!
Jag kollade, filmade och tog kort på båda hästarna när hon red,
sen pyssla vi på lite i stallet och sen vidare hem till henne för att lägga in
filmer och kort! :)

kom hem lite senare än tänkt, alltså runt halv 11, och då hade jag ogjort
myyyycket! Men jag har hunnit allt och nu ligger jag i sängen ungefär
samma tid som annars.
Har iaf hunnit duscha, äta middag, damsuga mitt rum + övervåningen,
packa, städat mitt rum, städat min toalett, + möblerat om i den,
gjort klart för imorgon samt fixat lite nere i köket!

Man hinner mkt när man väntar på att håret ska torka :D

Nåja, nu ska jag ringa min snygging, och sen väntar jag på ett samtal
från min mamma också.
sen är det hög tid att sova igen, jobbdag imorgon 8-17!

sovgott!


Jossans nya, Magis Scattcat!


Även köpt en ny klocka idag, verkligen efterlängtad! :D
såååå nöjd.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0