Jossan 17 år!

Godmorgon!
Är ingen vidare sol ute idag, så därför blev det inge sola,
så jag fick sova lite längre!
Men nu har jag fixat mig och sminkat mig och nu ska jag bara byta om
och göra mig redo för jobb mellan 10-17.
Inte så många timmar, så det borda nog gå rätt bra.

Direkt jag kommer hem iaf blir det att byta om och sen fara halvrisig till
Piteå för att fira min bästaste jossan som fyller 17 år idag,
GRATTIS SWEETHEART!
Tror verkligen att det kommer bli en kul kväll där borta,
synd bara att jag jobbar imorgon, så kvällen kommer nog inte kunna bli så lång..

nae, nu måste jag byta om och dricka upp min o´boy.
Vi hörs när jag kommit hem, ifall jag hinner.

Ha en bra dag alla! :)


Kommentarer
Postat av: frida

Hih, tackar! Saknar dig också hjärtat :-)

2010-07-03 @ 15:48:05
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0