Kanon kväll!

Heellu!
Kvällen igår med helt awesome!
Vi for in runt halv 9 och gick mest omkring, tills det började rulla in mera
folk. Träffade massor med människor jag inte har träffat på jätte länge,
så det var otroligt kul, många kramar blev det!
Träffade även några kompisar från lule som vi umgicks med ett tag,
och även såklart jossan och companiii! :)

mamma kom och hämtade oss runt två och jag låg i sängen 20 i tre,
och nu sitter jag här, dö trött, hungrig, illamående, kallsvettig,
och med en outhärdlig smärta i fötterna vilket gör att jag knappt kan gå..
Men snart blir det jobb, hur jag då ska orka hela dagen?
jag vet då att jag ska sova då jag kommer hem!

hoppas bara att jag överlever dagen.
vi hörs senare.
kraam


Kvällens!


Jag & Tobbe i Break Dance!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0