Kvällspromenad

Hejhå!
Ligger nerbäddad i sängen, och har verkligen inte gjort mycket ikväll.
Var ute på en promenad med Meya på kvällskvisten och hade det mysigt
i värmen som fortfarande var kvar när solen var på G ner.
Sen när jag kom in så blev jag jätte sugen på att baka muffins,
och testa mina nya muffinsformar jag fick av pappa!
så har suttit här och letat goda recept på chockladmuffins,
men när jag väl hitta ett så blev klockan lite väl mycket för en tjej som
måste upp kvart i 7 imorgon..
Så jag tar nog tag i bakningen imorgon ist! :)

Hade tänkt slå på nått prison break avsnitt nu,
sen slå en pling till min älskling, och efter det försöka sova.
Som sagt upp tidigt imorgon, börjar jobba klockan 8.

vi hörs när tuppen lever om!
sovgott.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0