Låångt.

Hej!
Hemma efter en mycket trevlig övernattning i Byske.
Vi kom fram till Blankselet halv 1, och då började vi fixa iordning med alla
saker och sätta upp tälten osv. Varmt nå så sjukt var det!
Så det blev bikini för mig och victoria!
När allt var klart och vi fått i oss en hamburgare så blev det lite bad,
vattnet var förvånandsvärt varmt, om ni bara visste hur skönt det var
att svalka sig.
Resten av dagen/kvällen så fiskade dom, jag och victoria hade lite olika
fotosessions, så bilder kommer i mängder!
Däremot tror jag att myggen höll på att äta upp både mig och alla andra,
har aldrig varit med om såhär mycket mygg någonstans,
vilket gick mig långt in i nerverna, och mitt braiga humör blev mindre bra..
Men det blev en mycket rolig kväll trotts alla mygg.

Vi somnade runt 2, och vaknade klockan 6 av att det regnade ute,
men det regnade lika mycket inne i mitt och linus tält..
så det blev bara ut med allting, och packa ihop lite saker,
sen gick vi upp och la oss i bilen, sov som två stockar,
gud va skönt!
Olle (deras pappa) kom och väckte oss klockan 11, och då packade vi
ihop alla grejerna och började resan hemmåt eftersom vädret inte var
det bästa.

När vi kom hem halv 2 gick jag ut och la mig i solen, som lös så fint
här i norrfjärden!
Somnade och vaknade klockan 4 och har nog fått mig en
fin bränna! satt väldigt bra, eftersom jag jobbar torsdag, fredag & lördag nu!

nu ska jag rensa alla bilder,
så får ni se dom på ett tag!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0