Mot Lule!

Hejhej!
Hemma från jobbet som gick otroligt segt idag,
var inte så mycket folk så det blev mycket dötid,
vilket kändes som en evighet!

Sitter just nu och har fixat till sminket och håret lite,
och ska snart äta middag hoppas jag.
På en timma ungefär så hämtar jossan och hennes pappa upp mig åsså
bär det av till lule, bussarna har sluatat att gå, och jossan skulle också dit,
så då åker jag med henne :) Mycket snällt!

Jag har inte hört någonting om vad vi ska göra ikväll,
så det får vi väl se senare.
Tror inte att jag kommer uppdatera nå mer, för jag kommer lämna datorn
hemma eftersom jag ändå ska hem imorgon.

Men ifall vi inte hörs senare eller så,
så hörs vi imorgon kväll någongång!
Ha en fin lördagskväll alla.
kram.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0