Munnarna går i ett!

Godkväll!
En skön powernap på två timmar blev det,
vaknade sen av att jossan skickade ett sms så då kom dom och hämtade mig,
så for vi till stallet och kollade på hennes nya ponny Magis scatcat!
super fin!
Efteråt for vi hem till henne och åt jordgubbar och pratade en massa,
gud munnarna går i ett, efter ett tag kom mamma, och det blev ännu mer prat :)

Nu sitter jag här och har just packat klart,
imorgon så ska jag och linus fara till byske med hans pappa och syskon,
för att fiska och tälta åallt såndära, tror det kommer bli kul.
Själv hoppas jag på sol, så jag kan ligga och sola hela dagen!

nu ska jag plocka ihop lite i rummet, eftersom jag naturligtvis har hunnit
dra fram halva garderoben!
vi hörs.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0