New shooes

Blev bara att se ett avsnitt av Prison, hade inte laddat nå mer.
hade tänkt börja med säsong 3 snart, spännande!
Även fast jag vet det hemska slutet..
och jag som är heeeeeelt förälskad i Michael!
Kommer bli tårar då så det bara sprutar.

Nu sprutar det tårar ur mina ögon för jäspningarna är tätt inpå varandra
hela tiden, så jag hade tänkt stänga av datorn och lägga mig i sängen istället,
och titta lite på tv, och sen somna när jag somnar! 
Vem hade kunnat tro att jag skulle somna såhär tidigt?
Dock är det osett än om jag gör det.

nåja, börjar 8 imorgon också,
så vi hörs på morgonkvisten! :)

 
Regnade gjorde det!




Sofiaw är i Haparanda/Finland,
så jag lejde henne att köpa ett par skor till mig på
skopunkten! riktigt snygga, hoppas bara att dom passar! :)
Tack♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0