Shoppa loss!

Hej!
Blev en sväng på stan med victoria och kom att tänka på när jag gick
där att det typ var en evighet sen jag köpte nå till mig själv.
Förutom klockan då, men typ kläder åså!
Antingen lånar jag ut pengar till andra, eller köper presenter till ex. linus ;)
Så nu har jag bestämt mig, när min lön kommer nu typ nästa vecka,
så ska jag gå på stan och rensa varje butik och verkligen shoppa loss!
Köpa massa kläder, skor, och annat underbart!
hoppas bara jag hitta nå också, haha.

Nåja, annars ikväll har vi varit ute med mopparna och svammlat,
varit i aborrgropen och grillat, sen till trolltjärn dit även mikaela och alla kom,
kulkul!
satt och prata lite om morgondagen, har lite planer för den!
hoppas det håller i sig och det blir bra väder!

nu ska jag ta bort sminket sen hoppa i sängen.
natti!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0