Storstädning!

Hejhallå!
Jobbet gick verkligen lätt idag, snabbare än igår,
men det var mycket folk, och då brukar tiden bara springa iväg!
vilket verkligen inte är något dåligt iförsig ;)

Kom hem strax efter 10, och då satte jag igång med att storstäda mitt rum,
så nu är det fint igen, äntligen!
har sett ut som ett bomb nedslag sen jag kom hem från linus,
hade verkligen inte bara med mig en pinal därifrån.

nu ska jag lägga mig i sängen snart och ringa till älskligen där,
sen försöka somna.
börjar 8 imorgon bitti igen, så måste upp före 7.
Det blir kämpigt, men bara att härda!
sen ledig tisdag och onsdag! (y)
jippie!

vi hörs imorgon bitti om jag hinner, nu kan man inte försova sig!
natti!


Denna brud kom och hälsade på mig,
saknar våra galna händelser förra sommaren!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0