Sweet home norrfjärden

Hejhej!
Hemma från Luleå, och tillbaka i lilla skitbyn norrfjärden.
linus som är van att gå och lägga sig klockan 6 och stiga upp 4 hade det
inte så lätt att somna igårkväll, så vi lyckades inte somna förns 2 ungefär,
vilket egentligen var väldigt bra gjort!
hehe.

Pojken tog sig upp själv imorse medans jag låg kvar och grisade i sängen,
vilken hjälp jag är, haha!
själv for jag iväg strax innan 9 och hann bara hem så for jag till jobbet.

nu är jag hemma från jobbet, och är tröttare än tröttast,
men bara skärpa till sig och se pigg och glad ut, för ikväll blir det piteå.

vi hörs!


+

I lördags satt jag och knaprade på jordgubbar
medans pojkarna fiskade! smaskens.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0