Tunga ögonlockar!

Godmorgon!
Vi hade en riktigt rolig kväll igår, med skratt och andra tokigheter.
Jag gick och la mig kring halv 1 eftersom jag jobbar idag, så pojkarna for ut
äventyr i norrfjärden, och när dom kom tillbaka hade jag fortfarande inte
somna, så det blev lite prat åså för ingen utav oss kunde somna.

vet egentligen inte när jag somnade, men känner att det nog var för sent,
eftersom mina ögonlockar känns väldigt tunga..

nåja, jobb idag!
Börjar på 20 minuter och jag sitter fortfarande och äter frukost.
sen är jag ledig imorgon, så jag skulle tro att det blir att fara till lule
ikväll om jag har skjuts, ifall någon snäll själ vill skjutsa mig så är det
disskuterbart! hehe ;)

vi hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0