biiiiiio

Hej!
Det blev lax och potatis till middag hos sandra, satt som smäcken!
sen till bion och se en filmen, tänker inte avslöja vad jag tyckte var
bäst i den eftersom det kanske finns några som inte har sett den än,
men har tänkt göra de!
säger såhär, den var bättre än new moon (enligt mig)..
men det saknades någonting.. kanske kommer i en annan film.
men helt klart toppen bra måste jag säga! :)

nu hemma igen, och sitter och letar filmer,
filmkvällen fortsätter men med vad vet jag inte än,
dock kommer den nog sluta med Prison Break kan jag tänka mig.

mitt internet har slutat fungera på min dator,
så vi får väl se hur det blir med uppdateringen.
vi hörs

bilder kmr sen..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0