Årets första dopp!

Hej!
Dagarna bara springer iväg, och nu känns det som att sommarlovet
snart är över..
Tidigare idag, eller kring 4 så for vi iaf till gropen för att bada,
jag, linus, grunk, olle, dennis och sara! Första doppet för iår!
Alla förväntade sig att det skulle vara jätte varmt åså,
men ack va fel vi hade, jävlat tvärtom!
Helt sjukt galet kallt alltså, men ändå doppade vi oss alla förutom sara,
den lilla badkrukan ;) haha.
Men chock kan man ju säga det var när man hoppa i!
och min förkylning blev nog inte bättre.

Sen blev det hem och börja packa allting för hemresan.
Och klockan nio körde bussen iväg från mitt kära lule, och nu är jag
tillbaka i norrfjärden igen!
känns verkligen konstigt måste jag säga,
jag for till linus den 4 Juni, och har varit hemma tre dar typ.
Så jag kan inte annat än säga att det känns sjukt ensamt,
och jag vill inte ens veta hur det kommer att kännas att lägga mig i sängen
och sova, ouff..

Nu sitter jag och pratar med jocke och vi funderar på att styra upp en
klassfest med min gamla klass, vore azm!
vi får väl se.

nu ska jag gå ner iaf. 
tjingeling



Dom tvekade...

grunk typ flyger?.. haha :)

..men dom var ändå först i :D

tittuuut!

På taket efteråt och sola/torka! :) <3



Några andra kompisar var i finland och inhandlade..
haha.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0