Nyklippt!

Hejhej!
En trött julia sitter vid datorn skrämen,
Den lilla sömnen som var igårnatt i byske och värmen som var i mitt
rum inatt har gjort till att jag har varit istortsett död hela dagen!
Jobbet gick iaf bra, och sen blev det somsagt lite stressigt in till stan
för att klippa mig sista gången hos Johanna innan hon flyttar.
Är riktigt nöjd med resultatet (som alltid) och nu är håret fräscht igen!

Just nu försöker jag hitta receptet igen på muffinsarna som jag skulle baka,
sparade naturligtvis inte sidan.
Efter det ska jag försöka orka baka dom, men innan det ska jag slå en pling
till sofiaw, men innan det så ska jag vänta tills linus ringer ;)

vi hörs senare.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0