1/6 - 2010

Hej!
Efter en väldigt jobbig kväll med mycket prat, och ett huvud som
snurrade och en själ som inte riktigt visste vad den skulle göra,
så tog jag mig i säng klockan 3.
Vilket gjorde att jag vaknade imorse när mamma ringde och väckte
mig klockan 10 över 9, och min buss gick halv 10.
men jag hann, även fast jag har sett ut om ett litet spöke idag.

skolan gick rätt bra,
Fick reda på att jag har G i slutbetyg i matte A, kändes verkligen skönt!
sen gjorde vi bort en redovisning om ergonomi, och är då lediga
måndag och tisdag nästa vecka! och sen på idrotten paddlade vi kanot,
gav mig ett gott skratt och lyste upp min dag lite grann åtminstonde.

Kom hem från skolan för ett tag sen, och funderade på att jag skulle
fara och handla, men jag vet inte om jag orkar.
vet ingentign speciellt jag ska ha ändå, så då kändes det onödigt.

ska städa upp lite här nu, så det blir fint!
höres.




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0