Äta bör man, annars dör man!

Hej!
Mitt internet vill verkligen inte fungera här,
jag vet inte vad som har hänt, eftersom det alltid annars har funkat..
men nu har jag iaf gett upp, så därför kommer det nog inte bli nå mer
uppdatering förns jag har kommit hem.
Om det blir imorgon eller senare, det vet jag inte.

Jag, linus och victorica ska snart iväg för att äta på MAX,
kunde inte sitta bättre.
dock vet jag inte vad mina pengar tycker om det.
men, man måste ju äta så ;)
haha.

annars händer det inte mycket, och det är fortfarande ett mysterium
om vad som händer ikväll!
har ju som sommarlov nu så, sena och galna kvällar skadar inte!
hoppas att denna sommar blir lika bra som 2009!

vi hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0