Dressyrträning

Hej!
Blev en snabb och enkel middag, och nu sitter jag och väntar på att
jag ska få ett samtal från jossan N, ska nämligen följa med henne
och kolla på när hon tränar med Harryboii, var länge sen jag såg dom två i
action, så det ska bli kul :)
Sen när jag kommer hem är det nog dax för dusch åså,
ska stanna med dom i stallet ett tag också, uppleva gamla minnen.
synd att inte Busen står kvar..

Just, glömde berätta.
Gick på stan en sväng idag efter skolan, medans jag väntade på Bussen,
och då inhandlade jag mig ett snyggt linne från Vila, det är ganska stort,
och med knappar på, svårt att förklara. Men fint äre iaf.
kanske kommer bild senare.

Nu ska jag gå och byta om till hästkläderna som har legat och
samlat damm nu ett tag.

vi hörs ikväll :)




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0