Fantomen.

Hej!
Vars har dagen tagit vägen idag?
Tiden har bara sprungit iväg..
Jag och victoria var iaf i det stallet jag besökte för ett tag sen,
om ni kommer ihåg?
Vi var där med hennes två kompisar sandra och jenny,
sandra äger ju hästen, så hon var ju med förra gången också ;)
hehe.
Var lika kul att rida denna gång, ooh vad jag saknar det!

Nåja, sen blev det till bergnäset för att äta middag hos, sen en cykeltur
hem till varvet där jag och victoria har sett prison break,
och haft en trevlig pratstund.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen svälja lite hostmedicin. Uäk.
Hoppas på att få sova någorlunda inatt.

Imorgon blir det äventyr..eller?
vi hörs då.


Jag och Fantomen!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0