Fiske och jobb.

Hej!
Igårkväll blev stod det fiske på schemat!
Vi drog iväg kring 7-8 kanske, först till viktor i gäddvik och väntade
där, sen vidare mot Gropen, denna gång fiskade även jag :D
Tyvärr blev det ingen större fiskelycka, men grunk han fick en iaf!
Sen efter ett tag så hade hälften av oss farit hem,
så då for jag linus och grunk till honom i kallax och grillade hamburgare
och massa gott i regnet, haha!
Men kul hade vi.

Sen var vi ute i garaget ett tag, pysslade med robins bil,
och sen laga dom lite grejjer på min moppeped!
EFter det begav vi oss hemåt i regnet, det tog sin tid,
och vi blev mer än blöta!

Idag så sov vi till 3, sen kom mamma och hämta mig kvart i 4,
och då vare bara att fara hem för mig och äta sen fara och jobba mellan
17-00. Det var inte så mycket folk, därför gick tiden i snigelfart.

Nu är jag iaf hemma, och ska snart hoppa i säng.
hade tänkt fara tillbaka till lule nu ikväll, men det blev så sent åallt,
så det blir nog imorgon ist.

Ska titta lite på datorn nu, sen hoppa vidare i säng!
vi hörs imorgon.


Ett år sen idag, värmen var mkt bättre då! ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0