Galna kvällar!

Hej!
Känns verkligen konstigt att inte blogga varje dag.
men det är lite svårt när jag inte har någon dator.
just nu är vi i gäddvi, så jag passade på att låna rantapääs dator.

vad har hänt då sen sist jag skrev?
Ja, i måndags så firade jag och linus ett år, jag älskar honom så otroligt mkt!
i tisdags så for jag och linus till pite en sväng, skulle byta hand armband
han fick av mig i ett-årspresent, sen så var vi hemma hos mig och gjorde
go middag åså, sen efter många om och men så bestämde vi oss för att
ta moppen till lule, sagt och gjort. Jag har aldrig ens kört moppen in till
pite, men till lule ! haha.
tog inte så länge, utan en timma senare var vi framme, lika glada för det!

Onsdagkväll hade jag och victoria twilight kväll, eller vi laddade upp med
godis och såg new moon, sen på kvällen/natten for jag och hämtade
linus i gäddvik :)

Igår så började kvällen med att vi var och grillade i höträsket, med lite fin
dricka åså, och efter ett tag begav vi oss in till stan och gyltsaudden,
har ingen aning om hur det stavas. Var där hela kvällen och hade sjukt
kul
, träffade åsa och var med henne större delar av kvällen också!
sen när klockan var 3 så bestämde vi oss för att fara till Mc donalds för att
äta nattmat, men det var stängt, så istället började vi prata med en gubbe
som hette Dick, en mycket pratglad gubbe.
vi bestämde oss för att kapptävla till max, han körde 200km/h genom
rött ljus åallt, galen.
vi var och svammla med honom överallt, och sen i slutet så bjöd han
alla på korv på statoil, så en mosmeny sådär klockan halv 4 på natten
satt verkligen inte dåligt! haha.
och innan vi hade fått iväg honom och äntligen kunnat fara hem så var klockan
halv 5, och vi lyckades inte somna förns 5 :)
men vilken kul kväll det var!

nu är det ett nog långt inlägg.
ska hem imorogn en liten sväng på dagen, vi hörs då!
Bilder kommer nog också då isf.

Bilder från examen förra året, med klassen och i lule!











Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0