Hostandet gör en galen!

Hallå!
Jag hade rätt, vilken toppenkväll det blev!
har suttit klistrad framför datorn med Prison Break på skärmen
hela kvällen/natten.
nu närmar sig klockan 5, och det är klarblå himmel ute,
därför känner jag lite press på att man borda gå och lägga sig..
iförsig så kommer jag förmodligen sova bort hela dagen ändå.

känner mig inte trött heller, och min hosta kommer nog bara att hålla mig
vaken ännu längre känns det som..
men har läst lite på internet om vad som kan lindra hostningen när
man sover, så ska testa lite.
Kom med förslag, om ni har ;)

nae, vi hörs imorgon någongång, då jag har vaknat vill säga.
sov så gott på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vicks salva på bröstet har du glömt det.pappa:)

2010-06-28 @ 17:02:21

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0