Internet problem.

Hej!
Det har verkligen inte varit nån uppdate på länge känns det som,
men jag har inte fått igång mitt internet här hos linus, och han är lite ego
om sig egna dator ;) haha.
men nu funkar de och jag är fit for fight igen!

Dagen då lite kort så det inte blir en mil långt inlägg.
Steg upp kvart över 9, gick in till stan och klockan 10 noppade jag mina
ögonbryn på salongen Present & hår (tror den heter så).
det blev bra, och jag är nöjd.
sen passade jag på att gå på stan, köpte mig ett somrigt nagellack!
Sen hem igen, somnade om breve linus än en gång,
och resten av dagen gjorde vi inte mycket.

När kvällen närmade sig så kom Grunk, viktor, olle, dennis & rantapää hit!
Vi for vidare mot Gäddvik och grillade lite där,
sen mot Karlsvik och inspekterade nå gamla tåg och grejjer!
spännande och kul!
sen for vi tillbaka till Bergnäset och grillade lite korv och hamburgare,
och kvällen avslutades med fotboll! dock inte för min del,
då mina fötter var som två isbitar! konstigt att det är så jävla kallt och
det ändå är Juni, vars är sommaren? hallllåå??

Nåja, nu ligger jag i sängen och hade tänkt släcka ner nu och försöka
sova, och få tillbaka lite värme!

vi hörs imorgon.
godnatt!
Lite bilder kommer nog då också!


Exakt ett år sen! 5/6-2009.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0