Mallorca

Och här kommer dom sista bilderna jag har valt att lägga ut! :)


En molning soluppgång!

Sista, fast helt underbart goda middagen!

medans jag och jessica lekte "hur ser du ut när.." (duschar)

(är överglad)

..Så låg josse och sov medans vi väntade på bussen.

den gigantiska flygplatsen.
Det värsta av allt är att det tog nästan 11 minuter
att gå till gaten också! :o

På planet hem, nå fräna berg!

Detta som ni förstår är då några bilder från Torsdagen,
tragiskt men sant, sista dagen!
Det blev en lång dag vid poolen även fast det var lite molnigt.
På kvällen gick vi tillbaka till favorit restaurangen och åt en
helt underbar middag, oxkött med pommesstrips och såser!

Sen medans vi väntade på bussen och inte ville sova så lekte
jag och jessica för att hålla oss vakna, medans den andra systern
låg och snarka och sov!

På flygplatsen så visade det sig att det var skyltar om hur
länge det tog att gå till varje gate osv.
ex. Mc donalds 2 minter --> typ.
som med våran gate, och med alla andra gater också förstoss.
lite kul!

På vägen hem hann jag fånga en bild på dom från bergen,
glömde kolla vars vi var just då, men jag hann gåna en bild,
sen antar jag att jag somna om rätt snabbt ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0