Mamma Julia dag.

Hej!
Jag och mamma kom oss inte i säg igår förns halv 5 typ,
vi satt och kollade på gamla bilder från när vi har varit utomlands,
typ Lanzarote -05, cypern -06, och när vi var i idre -06 och massa annat skojj,
man fick värsta nostalgin, och man förvånas över hur mycket
man kommer ihåg när man inte tänker på det,
vars man stod ochn hur det såg ut och vad man gjorde osv..

Hon väckte mig imorse klockan 11, och efter vi hade gjort oss klara så
for vi till lule och hade en "mamma julia dag",
det är dagarna då bara vi är på stan och fikar och har det trevligt.
Fick mig även hem en over size tröja, och en korsett bh, riktigt fint :)
Tackar så jätte mycket ♥

Efter lite prat i bilen så är jag nu tillbaka hos linus.
Vet ännu inte vad vi ska göra ikväll, kanske blir att fara till bergnäset.
Egentligen är jag så himla sugen på att baka muffins,
men har mina muffinsformar jag fick av pappa♥  hemma..
så det får vänta tills jag kommer hem.

nåja, vi hörs sen!

Bilder på kläderna kommer sen..


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0