Midsommar natt!

Hej!
Det blev en trevlig kväll med supergod middag i bergnäset.
vi har även varit och spelat kubb och fotboll.
jag och linus har även hunnit vara ute på en moppetur.
Vi var några stycken, men vi splittrades efter ett tag.

Nu sitter jag i gäddvik på olles dator, pojkarna bastar!
men jag känner av min hals,
och jag vet inte om man ska basta när man har ont i halsen?
det kanske inte gör någonting..
hur som helst så har jag ändå inga bastugrejjer med mig.
lite lättare för pojkar att bara dra fram ett par shorts ;)
nog om det.

nu ska jag gå ner och laga lite mat till dom hungriga djuren,
samt göra en kopp varm choklad till mig själv!

hörs.

Bilder i mängder kommer senare!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0