Plåster på såren.

Godnatt!
blev en skön och efterlängtad dusch, och sen passade jag på att
göra en hårinpackning när jag ändå var i farten, sen har jag pratat lite
med linus också, och såklart packat eftersom jag nog far dit imorgon :)
Så ska bara slänga in datorn i väskan så är jag klar!

Fast nu ska jag bara ringa linus igen, och fråga en sista sak ;) haha.
sen är det hög tid att sova, måste upp 6 imorgon,
var en evighet sen jag steg upp så tidigt!
så det blir kämpigt, men som plåster på såren så är det snart sommarlov!

vi hörs imorgon bitti eller något sånt,
natti!



plattade mitt hår, och blev överlycklig över att det har
blivit så långt :D och ett plus i det hela med bilden är att
mitt fina ärr knappt syns när jag har blivit brun i ansiktet!!
lycka.


Kommentarer
Postat av: sofia

fina du! <3

2010-06-04 @ 12:47:08
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0