Sadface

Hejhå!
Jag har alltså inte skrivit sen i fredags?
ojoj.

Ja, som ni säkert förstår så bor jag i stortsett i lule.
själv klagar jag inte, har det jätte mysigt och bra med världens bästa pojke.

I lördags så mötte jag upp pappa på stan och åt frukost med honom,
sen åkte vi till hem för att jag skulle jobba på statoil två timmar,
kanske inte så värt men.. haha!
hade tänkt skriva lite då, men hade inte tid, för när jag kom hem så kom
pappa och hämtade mig igen, sen skjutsade han mig till busstationen,
och därifrån tog jag bussen tillbaka till lule! :)

vi har inte gjort så mycket faktistk, var och fiskade i lördags,
eller dom fiskade naturligtvis, själv lekte jag med kameran, grillade och frös!
Linus fick upp en fin fisk, som vi sen for och grillad på ett annat ställe.
den kvällen var vi inte hemma förns 5! bra jobbat.

Söndagen gjorde vi inte så mycket, var ute och härjade lite överallt,
hade bara enbart kul typ.

Igår var vi också och fiskade, eller dom. Och efter ett tag så kom det
nån galen snubbe och jagade oss. Trodde jag skulle få en hjärtattack
när jag sprang upp i en brant sandbacke med jeans och överdragningsbyxor,
två koftor och en jacka! inte bra inte bra..
haha!
vi tog oss iaf ifrån helaskinnade.

Idag har vi inte gjort mycket, hade tänkt att vi skulle tälta men jag
ska jobba imorgon så jag kunde inte följa med :/ big fucking sadface!
så jag for hem och nu är jag här!
Hade tänkt bjuda på lite bilder nu när jag är hemma!

återkommer innomkort.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0